Зуны цагийн хуваарьт дасан зохицох шилдэг 10 зөвлөгөө

1. Гүнзгий амьсгаа ав

Өглөө сэрүүлэг дуугармагц тайван нүдээ нээж хэд хэдэн удаа гүнзгий амьсгаа ав. Энэ нь яарч боссоноос хамаагүй дээр

2. Муур шиг бай

Орон дотроо байхдаа эвшээлгэж, бүтэн биеийн сунгалтын дасгал хий.

3. Өглөөг инээмсэглэлээр угт

Танд тийм таатай биш өглөө байсан ч хамаагүй хүчээр шүдээ ярзайлгаад инээ. Энэхүү инээж буй бие, булчингийн байрлал нь таны тархинд нөлөөлж сэтгэл санаанд тань шууд эерэгээр нөлөөлдөгийг мэдэх үү?

4. Ус уу

Өглөө босонгуутаа нэг аяга ус уу. Ус уух нь таны цусны эргэлтийг тогтворжуулна.
rsz_shutterstock_26033716

8. Өглөөний цайгаа уу

Өглөө юм идэж чаддаггүй гэж битгий хэлээрэй. Өглөөнийхөө цайгаа заавал уугаарай.
3

9. Сайн мэдээгээр өглөөг угт

Фэйсбүүкээ асааж мэдээлэл уншвал муу сөрөг зүйлтэй таарах нь элбэг. Тиймээс сайхан дуу сонсож эерэг зүйлсийг олж уншаарай.
25.8._3-1024x682

10. Цэвэр сэнгэнэсэн агаараар амьсгал

Заавал шүдээ угааж гарахаа мартав аа! Шүдээ угааснаар таны амьсгал тунгалаг сайхан болж сэтгэл санааг тань хүртэл өргөнө.

11. Эрт унт

Орой унтахаасаа өмнө 10 мин телевизор, компьютер зэрэг төхөөрөмжүүдээс ялгарах тод гэрлээс зайлсхий. Мөн кофе битгий уугаарай. Унтдаг цагаасаа 15-30 мин эрт унтах нь хангалттай нойроо авахад тань тусална.

Жич:Хүний бие цагийн өөрчлөлтөнд дасахын тулд багадаа нэг долоо хоногийн хугацаа шаардагддаг

Сэтгэгдлүүд

Та юу гэж бодож байна?

Your email address will not be published.




Таны сонирхолд